ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خانواده من

نظرات (5)

سمیرا
4 تیر 93 14:49
الان کجایی این جایی اون جایی یه ادرس دقیق بده من گم شدم تو شلوغی شهر
مامانی
پاسخ
سمیرا جونی وب قبلیم می نویسم (بلاگفا)
باران بهاری
11 تیر 93 23:13
سلام طاعات و عبادات مقبول درگاه حق ایشاا...
مامان ارمیتا
18 تیر 93 10:12
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
سحر
18 تیر 93 13:41
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
باران
5 مرداد 93 15:52
سلام باران خانوم گل خوبین؟ طاعات وعبادات قبول! پیشاپیش عیدتون هم مبارک آدرس قبلی رو من ندارم میشه آدرستون رو به منم بدین!؟ ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانواده من می باشد