ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خانواده من

نظرات (5)

بانوی بارانی
28 خرداد 93 12:42
خیلی م خوب خیلی م عااالی
مامانی
پاسخ
نسیم بهار
28 خرداد 93 15:37
چه عجله ای داری باران؟؟؟ چیزای دیگه یادش بده خب اینا رو که تو مدرسه به اندازه کافی وقت براش میذارن و شیوه های آموزش هم که عوض شده گلم.....
مامانی
پاسخ
باورت میشه نسیم جون به جون خودم...اصرار میکنه که من باید یاد بگیرم ...تا عدد 100 بلده ...جمع و کم بلده ...داره بازی شطرنج انجام میده ...هر روز کیف مهره هاش دستش هست ...به زور بازی میکنه خیلی خوب هم پیشرفت کرده...نمی دونم خوبه که اینقدر جلو جلو خودش میره یا نه!!!!
نسیم بهار
29 خرداد 93 9:23
به نظرم اون شطرنجو باهاش کار کن حتی کلاسم ببرش ولی الفباروووووووووووووووووووو نمی دونم والا
مامانی
پاسخ
الان من نگران شدم تا مطمئن نشم پس دیگه باهاش الفبا کار نمی کنم نسیم جون اگه اطلاعاتی در این زمینه داشتی ممنون میشم به من بدی
نازلی
31 خرداد 93 9:58
سلام - به زور نه ولی وقتی بچه به چیزی علاقه دارد و خودش دوست دارد چه اشکال دارد . در مورد استعداد بچه ات وقت به علاقه و کشش خودش نگاه کن خوددت و بچه را گیج نکن ... اگر قرار باشد از این شاخه به ان شاخه بپری بچه را از همه چیز زده می کنی .
مامانی
پاسخ
چشم گلم حواسم هست بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نازلی
31 خرداد 93 10:00
سلام - بچه ای که خودش کشش دارد و علاقه دارد تا صد یاد گرفته چرا باید تا ده بهش یاد بدی -
مامانی
پاسخ
مرسی قربونت برم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانواده من می باشد