ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خانواده من

بدون عنوان

1393/3/27 8:54
نویسنده : مامانی
154 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز کمی از نعناهای تو باغچه رو خشک کردم(با کمک آفتاب خانم)محبت

واسه اطلاعات بیشتر در مورد خواص نعنا این جا

خوب امسال باز از نظر گوجه خودکفا هستیم و باغچه عزیزمون به ما مثل پارسال لطف داشته

ولی هنوز خیار ها تازه گل کرده،رفتیم سالاد درست کنیم

چند تا خیار هم همسایه عزیز از باغچشون دادنجشن

جای همتون خااااااالی کاش شما هم بودید از این خیار و گوجه ارگانیک میل می کردید

واقعن عااااااالی بودنخوشمزه

یِ نگاه به محیط اطرفمون بندازیم ،می بینیم زمین مهربان چقدر نعمت به ماد داده

و ما با این که رایگان در اختیارمون قرار گرفته ولی بی توجه هستیم

مثل این برگ های اکالیپتوس که تو منطقه ما فراوان موجوده ،و چقدر خاصیت داره

اگر نمی دونستید و تو منطقه شما هم فراوان یافت میشه کلیک کنید

تو سبزی ها ریحون یِ چیز دیگه است،عطرش آدمو به اشتها میره

ممنون از آقای خونه که امسال به سفارش ما ریحون هم کاشتمحبت

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بانوی بارانی
28 خرداد 93 12:42
چقد شلوغ پلوغه دورِ این وبلاگ ولی مبارکه بهرحال مهم راحتیه تو واییییی من عاااشق زندگی توو این ارگانیک جااتم !!! نوش جون و حااالشووووو ببرررر ک واسه خیلیااا حسرررتههه
مامانی
پاسخ
دوست جونی به نظر من هم شلوغ شده بود در ثانی نظرت برام قابل احترامه و حتماً تغییر میدم ...چون خودم هم سر گیجه گرفته بودم
نسیم بهار
29 خرداد 93 9:21
سلام باریکلا خب حالا چرا تنظیماتش بهم خورده بود چجوری درستش کردی ؟؟؟؟ به هرحال تبریک....
مامانی
پاسخ
رفتم منو tools 2- smartscreen filter 3-turn on.... 4-اگر turn off بود turn on می کنیم البته اول درست شد ولی الان دائم off میشه و دوباره نمیشه نظر گذاشت
بانوی بارانی
30 خرداد 93 2:03
عزیزم مرسی از محبتت اما قالب چیزیه ک تو خودت باید بپسندی این خیلی بامزه و خلوته و مبارک باشه
مامانی
پاسخ
ممنون خانمی ولی خوب من خودم هم کلاً از قالب های نی نی بلاگ خوشم نمیاد با این تبلیغاتش خیلی کم دور قالب رو شلوغ کرده که با پشت زمینه هم که دیگه وا اسفا میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانواده من می باشد